سبز ، سفید ، قرمز به جای قرمز ، سفید و سیاه

خرید بک لینک
درود بر همه ناسیونال سوسیالیستهای گرامی

شاید خیلی از شما علت اینکه چرا پرچم نازی ها پس زمینه سرخ ، دایره سفید و سواستیکا سیاه دارد را ندانید . در این پست به بررسی این علت میپردازیم

همانطور که میدونید مهد ناسیونال سوسیالیسم آلمان است . آنها در کنار تلاش برای آزادی قشر کارگر و رهایی آنها از سرمایه داران برده دار و همچنین حمایت آنها از محصولات و تولیدات ملی بشدت وطن پرست نیز بودند بنابراین احتیاج به پرچمی داشتند که به وضوح اعتقادات آنها را نشان دهد بنابراین آنها پرچمی ساختند با پس زمینه سرخ ، دایره ای سفید و در داخل آن سواستیکایی سیاه ، رنگهای اصلی پرچم امپراطوری آلمان در دوران جنگ جهانی اول و قبل از آن

حال اگر ما ایرانیان نیز عقاید آنها را داریم بهتر نیست این عقاید را با باورهای مردم خودمان منطبق سازیم؟؟

ما که آلمانی نیستیم . پس بنابراین ما نیز باید پرچمی با سه رنگ اصلی پرچم خود ( پس زمینه سبز ، دایره سفید و سواستیکا سرخ ) داشته باشیم !! تاکید ما ناسیونال سوسیالیست بر عدم فشارهای بسیار زیاد بر روی قشر کارگر و بالارفتن دستمزد آنهاست ، کسانی که واقعا زحمت کش هستند باید حقوقی در خور زحمت خودشان دریافت کنند که گمان نکنم ۱ ملیون تومان دردی از آنها دوا کند ، جدای از این بحث ما پیرو حفظ آداب و سنن قدیمی ایرانیان هستیم ، همچنین که دین نزد ما محترم است ، کسی که بی دین و کافر باشد از ما نیست ، ما پیرو حفظ رسوم گذشته مانند نوروز و سپندارمزگان و ... هستیم و بر لغو آداب و سنت های اقوام بیگانه مانند ولنتاین و هالووین در ایران بشدت تاکید داریم . فرهنگ غنی ما پیش از آنکه سلتهای وایکینگ و ویزیگوتهای اسپانیا پیدایشان شود در خود هم روز عشق و هم روز گرامیداشت عزیزان از دست رفته را دارا بوده ، هست و خواهد بود . پس بیایید از آداب و رسوم خودمان دفاع کنیم نه سلتهای وحشی

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۶ساعت 20:5&nbsp توسط Sina BlackFyre |

سبز ، سفید ، قرمز به جای قرمز ، سفید و سیاه...

ما را در سایت سبز ، سفید ، قرمز به جای قرمز ، سفید و سیاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 22:56

صفحه بندی